اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

جلسه مسئولان NBA با مدیران 30 تیم برای برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر

مسئولان لیگ بسکتبال NBA قرار است با مدیران 30 تیم حاضر در این لیگ برای بررسی شرایط بازی‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا برگزار کنند.

جلسه مسئولان NBA با مدیران 30 تیم  برای برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مسابقات و تورنمنت‌های ورزشی مختلفی در دنیا تحت تاثیر قرار بگیرد و به تعویق بیفتد و حتی لیگ بسکتبال NBA که همچنان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، احتمال دارد دچار تغییراتی شود.

برهمین اساس قرار است مسئولان NBA جلسه‌ای را با مدیران و سرمربیان 30 تیم حاضر در این لیگ برگزار و در مورد نحوه برگزاری ادامه رقابت‌ها بحث و تصمیم گیری شود.

مقامات آمریکای در پی مثبت شدن تست کرونای هزار نفر در این کشور دستوراتی برای کم شدن اجتماعات صادر کرده‌اند.

مسئولان NBA همچنین به تیم‌ها توصیه کرده است که به جای موکول کردن بازیهای باقی مانده در فصل عادی به در آینده نزدیک، امکان برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر را فراهم کنند. در همین حال ، چندین آژانس فروش بلیت بازی‌ها اعلام کرده اند آماده بازپرداخت مبلغ بلیت‌هایی هستند که احتمال دارد بدون تماشاگر برگزار شود.

براساس گزارش رسانه های آمریکایی لبران جیمز فوق ستاره NBA که چند روز پیش اعلام کرده بود بدون حضور تماشاگران هرگز بازی نخواهد کرد، موضع خود را نرم تر کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول